söndag 12 juni 2011

Återuppståndelse

Min mobil och jag har inte fungerat så bra på sistone, relationen har legat på is i ung. 1 månad nu, men idag kände jag en sådan saknad att jag var tvungen att testa den igen. Till saken hör att den till och från inte har velat låta mig skicka och ta emot sms, vilket försvårar kommunikationen betydligt mellan mig och mina vänner. Därför har jag varit tvungen att använda min äldre, betydligt äldre, mobil ett tag, (till den ljusa sidan hör att jag troligtvis inte skulle bli rånad på den), men idag var saknden alltför stor. Ni skulle ha sett min reaktion när jag hörde den välbekanta sms-signalen, jag trodde inte det var sant! Dock är den väldigt, väldigt långsam men jag låtsas att den bara uppdaterar sig själv, eller nåt. Förhoppningsvis kommer vår relation att bli som den var förr, innan alla problem.

Inga kommentarer: