tisdag 6 januari 2009

AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaa!!!

Nu är det inte lång kvar MAMMA MIA alltså... vi hade en väldig seg start idag vi va helt utmattade nu känner jag (Fatuma) mig hög igen på energidryck.
de går framåt, känns bra, men skulle ha vilja haft någon dag till för att kuna duscha o så innan jag vissar mig för det civila samhället. Vi har levet som barbarer som Putin skulle ha kallat tallibanerna i Afghanisatn, vi kanske inte är så olika ändå, de är män på uppdrag o vi kvinnor vi har olika mål men i slutändan så är målet detsamma, to rule and conquer all!!! mohahaha

Nu blev jag lite ledsen insåg att många av minna kära vänner här i malmö bara överger mig, hur ska de bli utan er, ni har verkligen växt er in i mig...Jag vet att ni aldrig kommer glömma mig (det är svårt och göra ; ) ) men jag ville bara säga att jag inte kommer glömma er no way josé, när jag styr världen lovar jag er en stad var = ) .

Nu har ankan fixa mat, sedan blir de blir USA, Ryssland romans

see ya later crocodile

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Inlämnad. Nu är det över med sena nätter, nu blir det sena dagar istället fram till opponeringen :)

Måste sticka till Lund, bye!

/E