tisdag 20 januari 2009

long time...

Ja, nu kommer jag och ska skriva ett inlägg efter typ det bästa som publicerats på vår blogg någonsin.. Tack Fatuma, ett underbart inlägg som stämmer in helt perfekt.

Nu sitter jag, Annika, och skriver en tenta som jag borde skrivit i höstas, den om internationella systemets framväxt, men jag var sjuk då. Alltså fysiskt sjuk, inte psykiskt, för som ni nog förstått så är jag alltid lite psykiskt sjuk...

Gör allt som vanligt för att slippa skriva, därav att jag barikerat mig hemma hos Josefin, som i sin tur har i uppgift att skälla på mig när jag inte ger mig hän åt böckerna. Det går sådär. Jag speglar mig mest i te-koppen och svarar "mm" när hon pratar med mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

U can do it!! Om du skriver o lämnar in den så bjuder jag på fika sen :) Vi kan behöva fika lite tycker jag, haha. Å tänk på alla de gånger vi lämnat in tentan i sista sekunden.. bildligt o bosktavligt talat!

Kram

E.